Omschrijving
OMSCHRIJVING Namens onze opdrachtgever bieden wij u hierbij aan: hoogwaardige kantoorunits in diverse maatvoering en een hoogwaardige multifunctionele ruimte (bijvoorbeeld als montage-, magazijn-, schone productie ruimte etc.) in een modern (kleinschalig) bedrijfsverzamelgebouw op businesspark "Poldervlak” in Almere-Buiten. Het gebouw is zeer representatief, heeft een fijn lichtinval, prettige...Lees meer
Kenmerken
Soort Object Kantoorruimte Totale oppervlakte 483 m² In units vanaf 65 m²Lees meer
Omschrijving
OMSCHRIJVINGNamens onze opdrachtgever bieden wij u hierbij aan:
hoogwaardige kantoorunits in diverse maatvoering en een hoogwaardige multifunctionele ruimte (bijvoorbeeld als montage-, magazijn-, schone productie ruimte etc.) in een modern (kleinschalig) bedrijfsverzamelgebouw op businesspark "Poldervlak” in Almere-Buiten.
Het gebouw is zeer representatief, heeft een fijn lichtinval, prettige medehuurders maar is ook zeer comfortabel en energiezuinig (A-label). Dit onder andere door een prima isolatie en een goed op elkaar afgestemd systeem van luchtverwarming en koeling.
Bovendien is het gehele pand voorzien van ledverlichting. Het gebouw heeft een aansluiting glasvezelverbinding en modern datasysteem.
Daarnaast voorzien van een ruime parkeernorm, aangelegde (omheinde) buitenruimte met fietsenberging, diverse “autolaadpalen”, camerasysteem en elektronische beveiliging. Daarnaast heeft u de beschikking over multifunctionele algemene ruimten en een ingerichte vergaderfaciliteit. Het object is tevens rolstoelgeschikt.
LOCATIE
De bereikbaarheid is uitstekend!
Via de Hoge Ring: een snelle aansluiting op de A6 richting Amsterdam/Lelystad of de A27 richting Utrecht.
Per bus is het NS-Station Almere Buiten in enkele minuten bereikbaar en de bushalte is op 2 minuten loopafstand van het pand.
VLOEROPPERVLAK
Units vanaf 65 m² tot 483 m²
Het object is niet conform NEN 2580 gemeten.
BESTEMMING
Ter plaatse vigeert het bestemmingsplan “Poldervlak 2011”. Blijkens de plankaart geldt ter plaatse de bestemming “Bedrijventerrein”, functieaanduiding bedrijf tot en met categorie 2.
Verdere informatie inzake gebruiksmogelijkheden en voorschriften is te verkrijgen bij de gemeente Almere.
OPLEVERINGSNIVEAU
De ruimte wordt opgeleverd in de huidige staat, inclusief:
- zonwering;
- airconditioning;
- koffiepantry op de begane grond;
- databekabeling;
- keuken en lunchruimte op de 1e etage;
- rolstoellift;
- laadpalen voor elektrische auto’s;
- uitgebreid alarm en digitaal toegangssysteem.
PARKEREN
Op eigen terrein, aantal in overleg.
ENERGIELABEL
Het pand is voorzien van energielabel A. Het energielabel is geldig tot 20 februari 2028.
AANVANGSHUURPRIJS
De huur van de kantoorruimte bedraagt € 120,- per vierkante meter per jaar excl. BTW.
De huur van de multifunctionele ruimte bedraagt € 80 per vierkante meter per jaar excl. BTW
HUURBETALING
Per maand vooruit.
HUUR- EN VERLENGINGSTERMIJN
Verhuurder geeft de voorkeur aan een contract op basis van vijf jaar met vijf optiejaren met een opzegtermijn van twaalf maanden. Een andere huur- en/of verlengingsperiode is bespreekbaar.
HUURGARANTIE
Waarborgsom ter grootte van drie maanden huur te vermeerderen met de servicekosten en de BTW.
VOORSCHOT SERVICEKOSTEN
Het voorschot servicekosten bedragen € 60,- per m²/jaar. Het betreft:
- Gebruik warmte/koeling en water
- Groene elektra
- Parkeerplaatsen, fietsenstalling en rookruimte en het onderhoud daarvan
- Gebruik openbare ruimtes en voorzieningen
- Onderhoud van de technische installaties
- Afvoer/containerhuur afval (fair use policy)
- Medegebruik alarmcentrale
- Medegebruik kantine 1e etage, pantry begane grond, gameroom met biljart, darts e.d
- Schoonmaak algemene ruimten, beglazing buiten en gevelreiniging
- Onderhoud buitenterrein
- Gebruik internet, wifi, utp aansluitingen, VLAN en switch, printer
- Toegang via VPN naar eigen computer, kabelgoten
- Vloerbedekking en verlichting
- Beplanting in gebouw
- Afgesloten terrein s ’nachts
- Gebruik laadpalen 22 kW (fair trade policy)
- Gebruik toiletten m/v en invalide
- Huurdersdeel heffingen en bijdragen zoals WOZ
- Brandblus en AED
- 24/7 toegang
- Administratiekosten 5% over bovengenoemde
BTW
Uitgangspunt is een met BTW belaste huurprijs. Indien een huurder niet voldoet aan de voor belaste verhuur gestelde criteria zal de huurprijs zodanig worden verhoogd dat het voor verhuurder ontstane financiële nadeel volledig wordt gecompenseerd.
HUURPRIJSAANPASSING
Jaarlijks, op basis van de wijziging van het maandprijs-indexcijfer volgens de consumentenprijsindex (CPI) reeks CPI-huishoudens algemeen (2015 = 100), gepubliceerd door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS), voor het eerst 1 jaar na huuringang.
OPZEGTERMIJN
Uiterlijk 12 maanden voor afloop van een huurtermijn.
HUUROVEREENKOMST
Op basis van het standaard model van de Raad voor Onroerende Zaken (ROZ), model december 2022 (winkelruimte) of model januari 2015 (kantoor).
AANVAARDING
In overleg.
GOEDKEURING
Verhuur vindt plaats onder voorbehoud van gunning door verhuurder.
Overdracht
Status
Beschikbaar
Huurprijs
Prijs op aanvraag
Aanvaarding
in overleg
BTW van toepassing
ja
Servicekosten
€ 60,00 per m² per jaar
Bouwvorm
Bouwvorm
Bestaande bouw
Bouwjaar
2014
Indeling
Soort Object
Kantoorruimte
Totale oppervlakte
483 m²
Energie
Energieklasse
A
Energie index
0.82
Energie einddatum
20-02-2028
Diversen
In units vanaf
65 m²
Woonruimte
Geen woonruimte aanwezig
- Hoofdfunctie
- Kantoorruimte
- Oppervlakte
- 483 m²
- In units vanaf
- 65 m²
- Verdiepingen
- 3
- Voorzieningen
- Liften, te openen ramen, toilet, pantry, verwarming
U kunt de brochure
hier downloaden
Contact
Gebruik het onderstaande formulier om contact met ons op te nemen.